Olen tata ennenkin miettinyt, mutta nyt kun useampikin ihminen on vuodattanut vanhemmistaan ja heidan asettamista odotuksistaan, niin sain syyn elvistella.

Minun vanhemmat eivat ole koskaan kysyneet, koska muutan, tai muutanko koskaan, takaisin Suomeen. Minun vanhempani eivat ole koskaan painostaneet opiskelemaan (ja sen huomaa, tohoho.). Minun vanhempani eivat ole koskaan udelleet poikaystavista. Oikeasti!! Ei kertaakaan.

Eli onko ne sitten ihania vai piittamattomia? Voiko taman tulkita niin, etta koska olen suurperheen mukula, niin eipa heita haittaa, vaikka yksi tai kaksi onkin jossain kaukana. Eika sillakaan niin valia, kuka niita lastenlapsia siittaa/synnyttaa, kunhan nyt joku.

Mutta minun tulkinta on, jotta ne on ihania. Huippuvanhemmat.

Ostelin lentoja Ryanairilta. Lontoo-Tampere-Liverpool. Edinburgh-Dublin-Manchester. Yhteensa jotain 130 puntaa. Kiittakaa sitten mua, kun ilmasto lampenee. Mutta hei, ostin vahingossa hetken kiimassa lipun Foo Fightersin keikoille seka Edinburghissa etta Dublinissa. Ja kun ne on perakkaisina paivina, niin ei siina oikein ehdi kavella. Espanjassa himottaisi kayda, mutta niiden futiskausi ehtinee loppua ennen kuin tasta paasee lahtemaan. Niin antaapi olla. Syksylla sit.

Working Holiday- viisumi Uuteen-Seelantiin on jo useamman viikon polyyntynyt tietsikan vieressa. Eipa taida sille nyt kayttoa olla. En halua iskan syovan takia lahtea mihinkaan kauas pidemmaksi aikaa.

Englannin Bestikseltakin tuli viesti. problems with network. safe and sound. these people r paskapaat but the place is pretty cool(+25).

Ja olisikohan mitenkaan mahdollista, etta suomalaista liigajalkapallokautta pidennettaisiin kahdella viikolla molemmista paista. "Ei, koska ilmasto ei sita salli. Suomessa nyt vaan on niin pirun paljon kylmempaa huhtikuun alussa kuin esim. Ruotsissa ja Norjassa." Selva. En mina muuta epaillytkaan. Esim. tahdon, viitseliaisyyden, lammityksen ja kenttamestareiden puutetta.

Yhyy, miksi kaikki suomalaisessa jalkapalloilussa on paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. En jaksa, kesta ja halua.