Ajattelin alkaa nostaa tyottomyyskorvausta. Olen kylla vahan ollut sita mielta, etta toiden vieroksuminen on ok ainoastaan siihen asti, kun selviaa ilman yhteiskunnan avustusta. Mutta nain ne periaatteet joustaa, kun tarpeeksi laiskistuu. Suunnitelma vaan ontui siina vaiheessa, kun minulle lahinna... no, naurettiin ja kaskettiin menna toihin. Etta ei kai tassa muu auta.
Enka mina tata nyt kamalasti protestoi. Halusin vain kokeilla, mita ne sanoo.
Katatonia - Chrome (Miksi Ruotsista tulee niin paljon loistavia bandeja?)
Kommentit