1. Minulla on paallani turkoosit caprit, ei muuta.
2. Nukun kotona lahes aina alasti.
3. Tarvin 9-10 tunnin younen ollakseni aamulla edes vahan virkea.
4. Suihkuni kestavat yleensa 30-40 minuuttia.
5. Jos minun pitaisi menna nyt naimisiin, menisin varmaankin kamppis K:n kanssa. Ellei Dave Grohlia lasketa.
6. Kamppis K ei tosin kuulemma menisi minun kanssani. Tama tieto vahan jarkyttaa.
7. Ihmisen anatomia on kuvottavaa. Janteet kaikkein allottavimpia.
8. Kitaraa soittavat miehet ovat ihania.
9. Ja pitkatukkaiset.
10. Ja parrakkaat.

11. Voisin elaa ihan helposti selibaatissa koko loppuelamani.
12. Pussaaminen on mielekkainta, mita voi tehda ihmisen kanssa, johon tuntee fyysista vetoa.
13. Kaverilla on projektina pussata jokaisen maan kansalaista. Olen aika kateellinen, etta en keksinyt tuota.
14. Kuuntelen yksin ollessani musiikkia koko ajan. Paitsi silloin kun katson jalkapalloa tai nukun.
15. Jalkapallo on parempaa kuin musiikki.
16. En ymmarra, miten Foo Fightersista ei voi pitaa.
17. Olen maailman epamusikaalisin ihminen.
18. En ole koskaan laulanut karaokea tai osallistunut idioottimaisiin laulamispeleihin. Enka tule niin tekemaan.
19. Vaannan itkua, kun Britain's got talentissa joku reppanalta vaikuttava vetaa huippuesityksen. Esim. Susan Boyle tai Paul Potts.
20. En katso telkasta saannolisesti muuta kuin jalkapalloa ja Britain's got talentin koe-esiintymisjaksot.

Eika tassa viela kaikki. Tama jatkuu. Joskus.

Tom Waits - Fannin Street