21. Tulin juuri baarista ja olen enemman humalassa kuin tarpeellista. Tama postaus on siis todellsita skarppaamista.
22. En koskaan ole ollut varsinainen Gordon Brownin fani, mutta David Cameronia en voi sietaa.
23. Olen Nick Clegg -fani.♥
24. Olen ihan varma, etta tapasin kaksi tuntia sitten baarissa elamani miehen.
25. Minulla ei toki ole kyseisen henkilon mitaan yhteystietoja.
26. Tapaan elamani miehen lahes joka kerta, kun menen baariin.
27. Ennen tata iltaa olin viimeksi baarissa uutena vuotena. Silloin en tavannut elamani miesta.
28. Olen muuten talla hetkella aika kovassa humalassa. Jos tama ei ole tullut selvaksi.
29. Minun moraalini on loyhempi kuin kaverit kuvittelevat.
30. Mielestani on rikoksia, joiden rangaistuksena kuolemantuomio on enemman kuin paikallaan. Tata mielipidetta en ikina sanoisi aaneen selvinpain.

31. Rrrrrakastan Belfastin murretta.
32. Inhoan mm. Liverpoolin murretta.
33. Manchesterin murretta olen oppinut sietamaan.
34. Inhottaa, kun kahden lauseen jalkeen JOKAINEN kysyy, mista olen kotoisin. Haluaisin olla sellainen, joka puhuu englantia ilman ilmiselvaa aksenttia. En vain ole.
35. En ymmarra ihmisia, jotka kitkevat voikukkia nurmikoltaan. Voikukat on mukavia. Sita paitsi, voikukkasodan voittaa aina voikukka.
36. Meidan taloudessa asuu nelja ihmista ja meilla on yhteensa kuusi kansalaisuutta.
37. Kamppikseni ovat minulle tarkeampia kuin veljeni.
38. Siskoni ovat tarkeimpia ikina. Enka pysty kuvittelemaan, etta kukaan pystyisi koskaan ohittamaan siskoja tarkeysjarjestyksessa.
39. Vanhempani ovat todella konservatiivisia.
40. Sain kolme "en luultavasti aanesta" -ihmista aanestamaan liberaalidemokraatteja torstain parlamenttivaaleissa.

41. Joudun nyt kayda vessassa.
42. Kuuntelen talla hetkella Mr. T. Waitsia.
43. Olen huutanut Kasabianin Tomille "I love you", johon Tom vastasi "I love you too babe".
44. En normaalisti olen keikoilla huutelija. Edella mainittu oli poikkeus.
45. Joskus haluaisin olla emo kid, mutta olen siihen ihan liian vanha.
46. Nuorempana halusin olla ikuisesti 17v. No ok, mita sita kiertelemaan, vielakin haluan olla.
47. Kohdan 24 mies on Chelsea-fani.
48. Inhoan Chelseaa.
49. MUTTA SE DIGGASI FOO FIGHTERSIA.
50. En ehka paase koskaan taman meneteyn miehen yli.

51. Menen ensi vkloppuna FA Cupin finaaliin ja olen Portsmouthin puolella.
52. Myos Elamani Mies on menossa sinne. Minulla siis on mahdollisuus bongata hanet n. 90 000 ihmisen joukosta. Tai mita Wembleyn kapasiteetti onkaan.
53. Spotify pukkaa koko ajan jotain lastentarvikeliikemainoksia.
54. Jostain syysta kaverini kuvittelevat, etta lahes inhoan lapsia.
55. Ihan oikeasti, pidan lapsista. (Kunhan ne ei ole omia.)
56. Olen aika varma, etta tulen asumaan Englannissa (=Manchesterissa) loppuelamani.
57.En ymmarra, miten tahan voisi saada sen vaaditut sata kohtaa ilman taukoja.

Tom Waits - Falling Down