Auf Wiedersehen. Ensi kesana jalkapallon EM-kisat potkitaan Sveitsi-Itavallassa taas vaihteeksi ilman Suomen lasnaoloa. Ei taman varsinaisesti yllattaa pitaisi, mutta kylla kirpaisee siltikin. Tallakin kertaa siihen kisapaikkaan ihan tosissaan uskoi. Kunpa vitutukseen voisi kuolla.

Blossom Hillin valkkaripullo tahan valiin pelastajaksi.

Edit: 8:41pm local time. Yhden viinilasin jalkeen. (Viinilasini on kamppiksen ostaman Kronenbourgin six packin kylkiaisena tullut puolen pintin lasi. Puoli pinttia taitaa olla jotain vajaa 3 desia. Eli oikein sopiva yhdeksi viiniannokseksi.) Sellaista tassa olen ajatellut, etta en haluakaan kuolla. Anaheimin mestaruus on liian realistista. Mutta sen jalkeen voisi vaikka kuollakin. Ainakin kuolisi onnellisena. Olen suunnitellut, etta jos Anaheim voittaa mestaruuden, postaan blogiini kuvan S. Niedermayerista vastaanottamassa Stanley Cupia ja kirjoitan kuvan alle "Jos kuolisin nyt, ainakin kuolisin onnellisena", siis viitaten silla itseeni, en Mr. Captainiin. Paskaa on se, etta taman kerrottuani minun pitaa keksia uusi mestaruuspostaus. Jatkan kalsarikannejani.

Jesus and Mary Chain - Snake Driver

Edit2: 9:27pm local time, 1,5 minun viinilasilliseni jalkeen. Miksihan muuten niin monet ihmiset luulevat, etta Jenkkilassa on 52 osavaltiota. Haluan tahan jonkun loogisen selityksen. Sitten asiasta kukkaruukkuun, olin ennen surullista Serbia-ottelua leffassa. Pakko oli kayda katsomassa merirosvojen kolmas osa, kun kerran ne kaksi muutakin on nahnyt. Ei minulla siita itse elokuvasta ole mitaan sanottavaa, jaksoin pitaa mielenkiintoa ylla n. 40 minuuttia. Loppuajan nukuin ja pelasin leffaseuran kannykalla. Elokuva tuntui kestavan ainakin viisi tuntia. Jack Sparrow on kylla kamalan limainen hahmo, yak. Eniweis, minua hymyilytti kamalasti takanamme istunut viiden hengen tyttoporukka, ialtaan 11-13v, jotka kikattivat hermostuneesti aina Mr. Sparrow:n ollessa valkokankaalla. Minulla ei ollut tuon ikasena ketaan julkkisihanuutta. Mutta olin muutenkin ihan outo ja hekisesti lapsimainen (esi)teini. Huolestuttavinta on se, etta nyt 24veena (25v ensi kuussa, herranjumala) julkkisihanuuksia kylla on. Olenko koskaan maininnut mitaan D. Grohlista?

Wire - The Offer

Edit3: 02:18am, local time. Vinipullollisen ja etsimalla etsittyjen viskijamien jalkeen. Tahan kirjoittamiseen joutuu jo ihan tosissaan keskittymaan. Kamppis D huutelee vahan valia "we've got ourselves a nodder!" Ehka jopa minuun viitaten : O Tekee kylla tiukkaa pysya tolpillaan ottelun loppuun. 1-1 ekan eran jalkeen. Tekisi mieli nukkua.